Joaca

Joaca

duminică, 11 iulie 2010


Despre Dumnezeu

   Dumnezeu Exista?? Acum cativa ani eram crunt chinuita de aceasta intrebare. Aveam momente cand simteam alaturi de mine o mana care ma scotea din incurcaturi, care ma ajuta atunci cand ma asteptam mai putin, care imi dadea puterea sa merg mai departe. Dar cand ma uitam in jurul meu si observam atata nedreptate, copii bolnavi, oameni onesti si saraci care se luptau din greu cu supravietuirea imi spuneam in gand ca Dumnezeul la care ma rog eu in fiecare seara nu ar permite asa ceva. Daca Dumnezeu este o inventie, o modalitate de a face oamenii mai buni, de a trai dupa anumite reguli?? Daca Biblia e doar o carte de povesti inventata de un bun scriitor?? Daca oamenii l-au inventat pe Dumnezeu doar pentru a se simti ocrotiti??

     Acum.....Eu spun despre Dumnezeu : daca e doar o inventie pentru a stimula oamenii sa fie mai buni este un lucru bun si chiar avem nevoie de asta, daca Biblia e doar o carte de povesti, sunt povesti din care avem foarte multe de invatat si avem doar de castigat daca traim dupa invataturile ei, daca credem intr-un Dumnezeu doar pentru a ne simti ocrotiti eu chiar am nevoie de asta.....pentru ca in serile pline de singuratate cand problemele ma depaseau doar gandul la Dumnezeu ma ajuta sa-mi pastrez speranta si sa am puterea sa merg mai departe. 
Dumnezeu este pretutindeni, in tara mea, in orasul meu, in casa mea, in camera mea, in inima mea. Eu cred in Dumnezeu!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu